ເພື່ອຮັບຮູ້ສະພາບດ້ານເຕັກນິກຂອງອຸມົງຕ່າງໆຕາມທາງລົດໄຟຈີນ-ລາວ, ຄົ້ນພົບ ແລະ ແກ້ໄຂຄວາມສ່ຽງດ້ານຄວາມປອດໄພຢ່າງທັນການ, ນັບແຕ່ວັນທີ 29 ຕຸລານີ້ ເປັນຕົ້ນມາ, ພາກສ່ວນທາງລົດໄຟຂອງຈີນ ໄດ້ນໍາໃຊ້ເວລາວ່າງໃນການແລ່ນລົດໄຟ ເພື່ອດໍາເນີນການກວດກາຢ່າງຮອບດ້ານຕໍ່ອຸມົງທີ່ສ້າງຂຶ້ນໃໝ່ຈໍານວນ 167 ແຫ່ງ ຕາມທາງລົດໄຟຈີນ-ລາວ ເປັນເວລາ 2 ເດືອນ.
ນີ້ແມ່ນເທື່ອທໍາອິດ ທີ່ດໍາເນີນການກວດກາ ແລະ ສ້ອມແປງຂະໜາດໃຫຍ່ ຕໍ່ອຸມົງໃນຮອບເກືອບ 3 ປີຜ່ານມາ ພາຍຫຼັງທາງລົດໄຟຈີນ-ລາວ ເປີດນໍາໃຊ້. ເນື່ອງຈາກພູມສັນຖານຂອງພື້ນທີ່ໂຄງການທາງລົດໄຟຈີນ-ລາວ ຕັດຜ່ານນັ້ນ ມີຄວາມສັບສົນ, ດັ່ງນັ້ນ ໄລຍະກໍ່ສ້າງຂົວ ແລະ ອຸມົງ ຈຶ່ງກວມເອົາ 76,5% ຂອງໄລຍະທາງກໍ່ສ້າງທັງໝົດຕະຫຼອດສາຍຂອງທາງລົດໄຟຈີນ-ລາວ.
ຂ່າວ: CRI